woensdag 17 maart 2010

Even voorstellen: de nieuwe buurtagent

Als woonkamer van meneer de burgemeester werken wij graag samen met de buurtagenten om onze buurt te verbeteren. Hieronder stelt buurtagent Salomon Haile zichzelf voor:

Ik ben Salomon Haile en ik ben de nieuwe buurtagent van de Hofstedebuurt en A. Milderbuurt.  


Samen werken aan een veilige buurt
Samen met u wil ik werken aan een veilige woon-en werkomgeving. U weet veel van uw buurt, dus kan ik uw hulp goed gebruiken. Mijn verzoek aan u is om informatie te verstrekken aan mij of aan mijn collega’s over uw buurt waarvan u vindt dat dit politieaandacht nodig heeft. Ook als u een klacht of vragen heeft over veiligheidszaken in uw wijk, neemt u dan gerust contact met mij op. Uw informatie gebruiken wij om een goed beeld te krijgen van de situatie en daar actief op in te spelen. Zo zorgen wij samen voor veiligheid in uw omgeving.

Contact
Ik zal zo veel mogelijk in de wijk aanwezig zijn, zodat u mij direct aan kunt spreken als u een vraag of probleem heeft. Uiteraard kunt u daarvoor ook altijd terecht bij één van mijn collega’s. Dat kan tevens op afspraak. Wij zijn bereikbaar via het algemene telefoonnummer 0900-8844 (lokaal tarief).

Tot ziens in de wijk! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten